Jestliže svoboda slova vůbec něco znamená, potom je to právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet (George Orwell)

Sláva prudičům (vítězům), čest slušným (poraženým)

Dnešní Xlosu začněme ukázkou z již zveřejněného megaskrýnu v komentářích minulé glosy a připomeňme si výrok feťáckého monologického blábolisty Žaluda "taky jste si všimli, že vlna diverzantských akcích pominula s odchodem liche a azy"

Zdroj: Místnost Přátelé Temnoty na Chat.cz


Ano, je tomu přesně tak, a prudiči, lůza a kdejaká špína slaví, neboť po vyhnání z chatu celé místnosti Přátelé Temnoty, i s jejím guru Anathemou, RA JiHem, a po odchodu do chatového důchodu mojí osoby, které RA JiH ještě pojistil raději svým neskutečně nehorázným zabanováním, už není činnosti prudičů proti řádu, slušnosti a pořádku třeba. Ano, určité prudičské a dovolím si říci kyberšikanizátorské akce ustaly. Kvalita, slušnost, řád a pořádek byli zlikvidovány zlořádem anarchie, špíny, bordelu a prudičstvem veškerého ražení.

Je s podivem, kde byl RA JiH, když se děly naprosto šílené kyberšikanizátorské akce vůči lidem z Hraběte X? Co činil tento administrátor proti těmto věcem, které vedly až k založení místnosti na jiném chatu? Krom banavání většinou mnou hlášených zesměšňujících nicků, kdy jsem musel ještě ke všemu dokládat precizně prudičskou činnost takových nicků, nečinil vůbec nic. Dokonce některé mnou zaslané věci údajně přehlédl, např. prudičskou aktivitu Angara. Kde byl RA JiH, když prostřednictvím fejk webu HX byli nechutně kyberšikanizátorsky napadáni lidé z Hraběte? A vzpomínáte, jak několik měsíců řidil chat pouze prostřednictvím vzkazníku?

A nebyly to jen nájezdy prudičů, vůči místnosti HX byly vedeny i jiné kampaně, viz. vyjádření na Diskuze místnosti Hrabě X. RA JiH vydal svého času toto prohlášení na diskuzi Fajn Pokec ze 4. 4. 2017, pojďme si ho připomenout.

Zdroj: Smazané prohlášení RA JiH správci diskuze FP


Následně od něho ale záhadně upustil. A můžeme si klást otázky, které jsem si nekladl jen Já. Proč nikdy nešel přímo proti Freye? Jejich dávné randění by bylo asi málo. Tudíž ví Freya něco na JiHa, něco tak zásadního, že proti ní nikdy nevystoupil a rázně nezakročil, ač by to v určitých chvílích bylo více než vhodné?

Aby to nenabylo románové formy, pak už se pomalu raději přiblížím k závěru. Ano, v současné době na Chat.cz není proč vůči někomu útočit, pořádkumilovní, slušní a kvalitní uživatelé byli vyhnáni a zlikvidování. Nekvalita, špína, prudění a faleš mají pré! A to vše podporované náčelníkem JiHem (jak ho na skrýnu nazval Žalud, podtržené velebením happy613, největší špíny a prudičky Xchatu všech dob).


Azazel Anděl


http://azanoviny.wz.cz/2017/11/22/chatycz-1/
 Čtěte na AzaNovinách První díl seriálu o českých chatech. 
 AzaNoviny - A máte přehled! Objektivně, fakticky, seriozně. Váš 
 vhled nejen do chatového světa.

Komentáře

  1. Spina azazel zase kyda spinu a hnuj na ostatni, porusuje zakony a kybersikanuje zverejnovanim osobnich udaju oslavne opevuje nezakonne zverejnovani upravenych fotografii u sveho nohsleda. Kdy si uvedomi ze spine ktera lze podvadi a manipuluje dukazy nikdo neuveri???? Jsi sam azazeli jako kul v plote sam se svou lzi a neni nikdo kdo by s tebou souhlasil krome firera ktery sam ma maslo na hlave. Jsi jen spina a chudak azazeli a nebudu se divit az ti nekdo plivne do obliceje protoze nic jineho si nezaslousis.
    LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to atakující a osočující projev, který má s pravdou jen těžko něco společného. V tomto projevu autor nedělá nic jiného, než, že sám jiné napadá Azazela Anděla a Firera a obviňuje z toho někoho jiného. Já jenom opravím ten blábol, že Firer má máslo na hlavě? Toto nařčení se dá rozbít jako nic. Firer nemá, jak mít máslo na hlavě. Firer je svébytný, nezávislý a transparentní. Jako jeden z mála. Jedná sám za sebe, jedná podle svého vlastního přesvědčení, není na nikoho napojený, není s nikým spjatý, ano někdy musel jednat v rámci místnosti, kde správcoval ke soudržnosti místnosti, avšak nikdy nejednal proti své vůli a přesvědčení. Firer si nikdy netvořil s nikým nijak zvláš´ť bližší vztahy nebo vazby, protože je opatrný, podezíravý a nedůvěřivý a věří jen tomu, co si může sám ověřit nebo co považuje sám za správné a ví, co za nedůvěryhodné a kontroverzní lidi se může vyskytovat, proto si drží spíše zdravý odstup od lidí. Nedělá a nedělalo mu problém říct svůj názor, nebál se ho říct, přesto, že se setkal se svými názory a stanovisky s nelibostí a také přesto a nehledě na to, že okolní názory mohly lišit. Má mnoho zkušeností, jak znalostí, tak zkušenosti s lidmi, které zná i odjinud a ne jen z místa chat.cz, může si tak utvořit mnohem hlubší a kvalitnější názor. Nikdy se s nikým moc nebratříčkoval a už vůbec ne proto, aby si tím nějak polepšil svojí pozici. Kdysi trochu podlejzal a choval se jako prospěchář z toho už ale vyrostl. Měl neshody, jak s Azazelem, tak s Lichem, tak s Freyou se kterou přetrhal všechny vazby víceméně i s celým vedením FP za největší podraz, zradu a monster proces, co na něj byl ušit a je ještě více nezávislý než kdykoli předtím. Nikdo ho nemůže zmanipulovat. Mohu uvést pár příkladů. Téma nové filtry, kde projevil svůj odlišný a nesouhlasný názor, kde se to strhlo pomalu až k hádce. Téma údajných neprávem smazaných příspěvků od Azazela Anděla na diskuzi HX, to byla akce pouze některých lidí, Firer se do této akce nezapojil, protože to nepovažoval za moudré, tato akce mířená na Azazela Anděla neměla žádný výsledek. Téma řešení Azazela Anděla na diskuzi, kde se požadovalo jeho zabanování, Firer se zachoval jinak než hlavní proud a odtrhl se od něj a vyjednal si s Azazelem Andělem kompromisní, přijatelnou dohodu, kterou mezi sebou uzavřeli, mimochodem tato akce neměla žádný kloudný výsledek, ostatní z toho nezískali nic, čili zvolil zase dobře amoudře. Téma Firerovo prohlášení k tomu, jak se o něm Azazel Anděl vyjadřoval bez jeho vědomí za jeho zády, kde o něm nemluvil zrovna hezky, když to řeknu kulantně. V té době už Firer vykonával funkci SS v místnosti FP. Tato akce byla pouze jeho vlastní a místnost do toho nezatahoval, jednal sám za sebe opět. Firer je hlavně solista a je sám sebou. Tak to je, tak se má skutečnost, ne jinak!!!

      Vymazat
    2. Každý, kdo ho zná a pozorně ho sledoval, tak to ví!!!

      Vymazat
    3. Zapomněl ses podepsat, Fírere!

      Vymazat
    4. Proč o sobě Firer mluví ve třetí osobě?

      Vymazat
    5. Protoze ma maslo na hlave a dela loutku Azazelovi. Kazdy kdo ho zna a pozorne sleduje tak to vi!!!

      Vymazat
    6. Zapomněl ses podepsat. Asi si zapomněla(a) nebo nevíš, tak já tě poučím. Podepsat se je volba, která je založená na dobrovolnosti a je na každém, jak si sám zvolí, zda se podepíše nebo nepodepíše. Proč o sobě mluví ve třetí osobě? Bez toho oslovení, protože já jsem se k autorství nepřihlásil(a). Proč by se nemohlo mluvit ve třetí osobě? Není důvod, proč by se nemohlo. Má máslo na hlavně.(opět). Dělá loutku Azazelovi. To už je úspěšně a zcela vyvráceno. Nemá máslo na hlavě a není žádná ničí loutka je to absurdní hovadina. BEZargumentovci si tu něco trousí, jsou to jen další bezduché výpady a nesmysly. :D :D :D

      Vymazat
    7. Jde o to, že tě každý hned pozná a pak už se prostě jen ztrapňuješ.

      Vymazat
    8. On totiž to máslo, podržte se vážení, má v hlavě! :-D :-D :-D

      Vymazat
    9. Co jde poznat nebo nejde poznat, podle někoho je mi docela jedno. Já si zachovávám svou integritu. Ne, jde o to, že chceš jen rýpat a útočit, jak je patrné z tvých útočných, trapných a uhozených reakcí. Pak stupidní konstatování. Všechno bez argumentace, nedokážeš říct proč a na základě čeho, ale je zřejmé proč to nedokážeš říct, protože na to neexistuje důvod, leda že by sis ho vymyslel(a), to by dalo trochu práci. To se ti nechce. :(

      Vymazat
    10. Co si budeme povidat anonymita je otazkou volby ale psat o sobe v treti osobe neurcitem pohlavi a anonymne kdyz kazdy vi kdo to je je skutecne velmi velmi trapne. Vlastne uz ani nejde o obsah sdeleni ktere zcela zanika v trapnosti podani te bezpohlavni a bezpaterni loutky. Diagnozu at kazdy vyvodi sam nebo si ji vygoogli.

      Vymazat
    11. Zklamu tě. Já v hlavě máslo nenosím, ale nebylo by to špatné, máslo je totiž extrémně předražené a takové máslo mít ze svých zdrojů by nebylo na škodu. Jen jestli ho tam nemáš spíše ty. :D :D

      Vymazat
    12. Na tomto postupu není nic, co by mělo být nějak trapné, jak už bylo vysvětleno. Trapné to je možná tak pro toho, kdo tomu nerozumí a pro toho, kdo chce, aby to bylo trapné. To je ovšem jeho nebo její pohnutka. Nicméně to už se dá považovat jako prudění. Diagnoza. Někdo tu mluví o diagnoze z jakého titulu z jaké odbornosti z jaké analýzi vychází? Jaké k tomu máš oprávnění konstatovat něco takového? Odkud bereš toto označení? To je silácké označení na to by se měla vztahovat nějaká odbornost. To je jen takové absurdní plácnutí někoho takto označit. To už tu bylo od někoho je to papouškování a přetáčení něčích slov, které ovšem slouží jen jako slepé náboje. Každý, kdo má jiný názor, který se nehodí, tak má diagnozu, podle někoho. To je hodně nesmyslný a odpadkový názor. Bezzubé. :D

      Vymazat
    13. Na dohodu s Firerem, při štvavé tlupoidní kampani a honu na Azazela si vzpomínám, pozitivně mě to překvapilo. Firer byl jediný, s kým byla možnost vyjednat řekněmě "osobní klid zbraní". Byla to čistá férová dohoda, každý se něčeho vzdal, Já jsem smazal příspěvek na diskuzi HX, u kterého se Firerovi zdálo, že ho v něm poškozuji, on zase smazal určité fotografie ze svého profilu a zavázal se již dále v této věci se vůči mně na diskuzích nevyjadřovat. Čisté, férové. Ono když se lidé, ač stojí v tu chvíli na opačných pólech,chtějí dohodnout a obrousit hroty, pak ve většině případů je nějaký kompromis a vyjednání klidu zbraní možné. Když toho byly schopny takové vyhraněné svérázné a svébytné osobnosti jako Já a Firer. Jenže to musí být vůle se dohodnout, vy mnozí ostatní jste tuto vůli nikdy neměli a nemáte, příroděžel. Tudíž o klid a mír vám opravdu ale opravdu nikdy nešlo.

      Vymazat
  2. Já bych k tomu snad jen dodal, že každý - opakuji každý slušný novinář kontaktuje zmíněné strany o kterých se chystá psát pochybné informace, aby se jich zeptal na vyjádření k tvrzení, která se chystá zveřejnit. Pokud někdo neodpoví do rozumné doby, nebo nezvedá telefon, novinář to uvede do článku. Pokud strana podá nějaké vysvětlení, novinář ho uvede do článku a k tomu uvede svůj názor. Proč tu nikde nenajdete mé vyjádření, nebo vyjádření některé z dalších Azazelem napadených osob? Protože Azazel není ani slušný novinář, ani slušný člověk. A tento portál plný hnusu nejsou žádné noviny, protože Azazel mě nekontaktoval ani jednou a ani jednou mi nedal prostor proto, abych se vyjádřil.

    Myslím, že tím, je každému, ale opravdu každému inteligentnímu člověku jasné, co je Azazel zač a o co mu jde. Ale věřte mi, o slušnost a pravdu Azazelovi rozhodně nejde.

    Pro mě je Azazel díte. Dítě, které ještě neví, co je to čest. Dítě, které neví, že lhát je špatné. Dítě, které se ohání tím, že není anonymní a přitom vystupuje pod jménem Azazael Anděl. Maže jakékoliv indicie, které by ho mohly deanonymizovat, ale na ostatní, kterým vytýká anonymitu, zveřejňuje osobní údaje, odkazy na jejich nicky, fotografie a opěvuje jejich nezákonně zveřejněné a upravené fotografie.

    Azazaeli, souhlasím s poslední větou výše - jsi ubožák a posílám ti plivanec do obličeje.

    JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, toto nejsou noviny, je to osobní blog Azazela a původně stál úplně mimo AzaNovin, až posléze, při probíhajících změnách v samotném projektu Xmagazínu A-A a vzniku nového webu AzaNovin, a při uvažovaném mém odchodu - umrtvení aktivit na Chat.cz, byl přiřazen pod celý projekt. Ale stále je to pouze můj osobní blog a takto je i na hlavním webu AN prezentován. A snad je také každý schopen rozlišit mezi komentářem či glosou a článkem, to jsou přeci jiné žurnalistické útvary.

      A prostor k vyjádření tu skrze komentáře má naprosto každý, myslím, že se již všichni mohli přesvědčit, že je v nich absolutní názorová svoboda bez jakýchkoliv cenzorských zásahů z mé strany. To, že tento prostor někteří využívají jen k napadání, urážení a dehonestaci mé osoby není můj problém. Takže kde byl RA při setrvalých dlouhotrvajících prudičských a kyberšikanizátorských akcích proti lidem z HX, kde byl po svém výroku ze zde uvedeného skrýnu, když pak následně proti zneužívání systémových diskuzí k útokům na jiné uživatele nedělal nic, proč nezasáhl a nepřistoupil k sankcím ve svém příspěvku zmiňovaným. Nic z toho nám RA neřekl, takže nevíme. Zato víme, co učinil, když Azazel napsal nezávadný tématický příspěvek se zcela zřetelným a upřímným zájmem o osud místnosti Temnota, smazal ho a posléze Azazela zabanoval.

      A ještě jedna velmi důležitá poznámka. Takový paradox. Všimněte si datumu administrátorského pokynu, je to 4. duben. Takže zatím co Já jsem se řídil tímto pokynem RA, zveřejněným na diskuzi FP a odklonil jsem svá vyjádření mimo diskuze Chat.cz (první glosa vyšla 6. dubna), tak ti, kterých se hlavně tento pokyn RA týkal, ti tento pokyn z diskuze smazali a po nějakém čase rozjeli na diskuzích různé útočné a napadající kampaně.

      Vymazat
  3. Mě by prosím zajímalo, jak konkrétně může admin chatu zakročit proti kyberšikaně, která se odehrává mimo chat na cizích webových stránkách. Byla jsem svědkem jak opakovaně banoval prudiče, kteří zakládali vulgární a parodující nicky, místnosti apod. Takže dělal, co mohl. Jenže jedna osoba to nemůže hlídat 24 hodin denně a proto jsem já navrhovala alšího admina, právě ve světle těch událostí. Nakonec viz. forum HX jsem byla z této činnosti nepřímo obviněna já (rozumějte, abych dostala tu zelenou hvězdu) a kampaň, která se proti mě vedla v době mé dovolené taky nebyla zrovna čistá. Taky by mě zajímalo, kdy konkrétně měl RA JiH zakročit proti mě, kdy to tedy bylo dle Azazela vhodné a žádoucí. Aby se k tomuto mohli případně zůčastnění vyjádřit. protože takhle Azazel jen fabuluje a šlape vodu. Musím s radostí konstatovat, že od zmizení PT a zabanování Azazela je na chatu opravdu klid. Svatý klid a pokoj namísto jejich vzájemné "svaté války", kdy se předháněli ve špinavostech a zatahovali do toho i zbytek chatu.

    Freya

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakročit? Např. můj poslední odstavec reakce na JiHa viz. vlákno nad tímto.

      Vymazat
    2. Konkrétnější být neumíš? Už jsi jak Firer s tou kampaní, uveď něco co tvým vyjádřením odpovídá.

      Freya

      Vymazat
    3. Rodinka nebo bratrstvo falešňáků z falešňákovic v čele s vrchní podrážečkou a fabulátorkou největšího kalibru Freyou se tu ozývá, kde ještě vůbec berou tu odvahu se vyjadřovat a otírat se o někoho neustále, to je nehorázná drzost. O kampani tu mluví ta pravá, ta která své lidi, kteří jsou nebo byli její přátele, tak hází přes palubu, když nedělají, to co ona chce nebo když už je k ničemu nepotřebuje, ta která vedla umělý neboli fingovaný a vyrobený monster proces. Jak se může k něčemu vůbec vyjadřovat, takový lidé opravdu nemají svědomí a jsou bezpáteřní, to já skutečně nepochopím, jak se můžou vyjadřovat. Je to hnus.

      Vymazat
    4. Vymýšlení si krávovin a z toho pak uvařit nebo ukuchtit nějaký sajrajt, nějaké svinstvo na někoho, které by se mohlo po někom hodit, po někom, kdo jim hlavně nevyhovuje že? To je záliba nebo libůstka Freyi a falešňáků. To je jejich nečestná a špinavá parketa.

      Vymazat
    5. O tom to celé je! Vymýšlet si špínu, která se dá na někoho nakydat za účelem někoho nepohodlného poškodit, zbavit nebo rovnou zničit, čili jsou to nechutné mafiánské praktiky. Já takové praktiky a lidi odmítám. Hnusí se mi!!!

      Vymazat
  4. To je pravda, Azazeli. Proc vlastne v clanku nikdy není vyjadreni nikoho, koho napadas? Je fakt, ze to dela kdejaky bulvar, tak k tomu mas asi duvody, proc to nedelas. Protoze by napadeni meli screeny svych odpovedi a nemohl by jsi je zmenit jak chces? Takto to opravdu vyzniva cele ve prospech Jiha a odstatnich, sorry. Tady ctu, ze vdana Freya randila s Jihem, takze tvrdis ze podvadela manzela? To je dost zavazne osobni obvineni, ze ktereho muze byt i rozvod a myslim, ze to je na jasnou zalobu ze strany Freyi a jejiho manzela.
    Podepisovat se nebudu, protoze se nechci stát dalsi obeti, kterou budes jednostranne napadat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehce jsem se rozhodoval, zda li na tento blábolský komentář má smysl vůbec reagovat. Ale abych poukázal na to, že diskutér žvaní o nesmyslech, které si sám vymyslel, tak na jednu věc zareaguji. Kde je napsáno, že se rande JiHa a Freyi odehrálo v době svazku manželského její osoby s Ježkem? Nikde. Z toho co mi bylo řečeno, a co jsem si ověřoval u samotné Freyi, která mi informaci potvrdila, plynulo, že je to již dávná letitá záležitost. Freya mi sama sdělila, že to nemělo dlouhého trvání, že brzy zjistili, že k sobě nepasují a rychle vše skončilo. Pro zajímavost, původní informaci o této věci mi prozradila, jak jsem ji přejmenoval, faleš_error. Víte, Já opravdu disponuji celkem slušným penzem informací, ovšem ty informace mi musel někdo nasdělovat, že, neboť Děd Vševěd opravdu nejsem. A právě taková faleš error byla velkou kolosální gigantickou studnicí takových informací (aniž bych si o ně sám říkal), což asi ani nikoho nepřekvapuje, tedy nás, co falešku známe, neb drby v množství velkém než větším jistě netrousila jen mně. Divili byste se (tedy vlastně nedivili), co všechno mi prozradila, jak je to s užíváním psychofarmak u Freyi a mnohé další věci. O tomto ani o ničem jiném se ovšem rozepisovat nebudu, jmenuje se to tu Xglosy a ne Fdrbnička.

      Vymazat
    2. Azazeli to těch zdrojů za chvíli moc mít nebudeš, když tady jednomu po druhém dáváš hlavu na špalek. Mě bylo dávno jasné, odkud informace jsou. Na tom, že užívám psychofarmaka ale není nic tajného, ví to každý, často radím jiným lidem s problémy i na skle a ráda všem zodpovím případné dotazy, ovšem pochybuji, že to někoho zajímá. Víš některé věci se zkrátka daří léčit psychofarmaky, no na některé lidi, jako jsi třeba ty, by to asi bohužel nestačilo. Deprese se dají léčit, ale zákeřnost a zlo bohužel ne.

      Freya

      Vymazat
    3. A nejvíc vtipné je, že podle Fatal Error jsme spolu jeden den randili!!! :D no po prvním záchvatu smíchu, jsem se rozhodnul, že vám tu histroku snad nechám a mïmojiné..ty by jsi Freyo měla skutečně vědět, neb jsem ti o tom naživo povídal, jak to bylo vědět, jak to bylo ve skutečnosti. END!!! Užijte si nové fabulující přátele na věčné časy.

      Vymazat
    4. Tak to tady vypadá, že každý s každým randí, Vážení, je vám všem doufám jasné, že se tu řeší už naprosté sračky. Jakýsi můj flirt odehrávající se snad ještě v době kamenné, psychofarmaka, informátoři, stokrát překroucené výmysly, spamování kulturně hodnotné diskuze (vážně?), rande fatal a Licha z nichž každý mi osobně odvykládal pochopitelně zcela jinou verzi a mě to ve skutečnosti ani nezajímá, feťáci a prudiči (jichž je na chatu ve skutečnosti víc než si myslíte), k tomu ta skvělá úroveň článků, která i slušné lidi bohužel inspiruje aby se bránili ačkoli je to defakto nemožné, protože se na ně stejně nakydá další kýbl špíny a polopravd. Je to celé K ZBLITÍ. A tím končím veškerou diskuzi na tomto "blogu". Pokud někoho bude něco zajímat, víte kde mě najdete.

      Freya

      Vymazat
    5. Vida, ono když tu někdo hlásal, jací jsme nebo byli s Anathemou velcí kamarádi, tak tady na tom se to dá jasně ukazát, jak to s realitou nekoresponduje, nehledě na to, že už tu někde níže o tom hovořil i sám Anathema. Já například Anathemovu verzi randete vůbec neznám. A také jsem o této věci ani nikdy moc veřejně nemluvil, protože nevím jak to ve skutečnosti bylo nebo nemám alespoň výpovědi obou, jen Fatal. Ta mi spíše sdělila pár útržků, úsekú, jako např. Anathemovu hlášku k ní "Velice mě zklamalo, že ses málo rozhlížela po krajině". Pak už to byl jen jakýsi popis, kdy se Anathema údajně opil, dle Fatal motal nožičkama a motal se mu prý i jazyk, tvrdil však, že vůbec není opilý, že jako Moravák... a bla bla, přesné citace si nepamatuji, páč mi to zase nestálo až tak za to, uchovávat tyto věci v paměti. Pak mi už jen vykládala, jak se někdy Anathema zase opil a tropil jí šílené scény, až si ho musela všude zablokovat. Uvádím to právě proto, že v době jejich "vztahu a randění" (pobývali spolu i dost často na SuperPokecu v tehdejší Anathemově místnosti Metalová čajovna a byli k sobě jak dvě hrdličky), jsem s Anathemou udržoval ještě stále bližší kontakt a byl častým návštěvníkem i jeho místnosti. Tedy přes tvrzení Freyi, jací jsme byli "kámoši", mně osobně o vztahu a randění s Fatal neřekl Anathema naprosto nic, zato Freye se svěřil. Myslím, že je to více než vypovídající. A to jak se zachovala Freya k Anathemovi, Meduse či Firerovi, o tom je asi zbytečné mluvit. Ono u Freyi bude asi velká převeliká fluktuace přátel a "přátel". Nyní pro změnu "kamarádí" právě s Fatal. A stačí, všeho s Mírou.

      Vymazat
    6. Freya byla vzdycky kriva mrcha a vsechno si pokazdy vybrecela u franciho nebo pak jiha

      P.

      Vymazat
    7. Je to tak, znám jí z vás nejdéle a mohu potvrdit, jako její kamarád.

      PaNtHeR

      Vymazat
  5. Já ještě doplním, že mě se na to, "proč mi JiH straní" Azazel kdysi přímo zeptal. Mojí odpovědí bylo, že nemám pocit, že by mi jakkoli stranil. Což opravdu čestně nemám.

    Freya

    OdpovědětVymazat
  6. Mě fascinuje, jak Azazel rychle mění názory. Dřív prohlašoval, jak po odchodu Anathemy a ostatniho osazenstva z PT je najednou klid. Jak Anathema všechno všude jen rozesere a ted´, když mu vlastně nikdo nezbyl, říká, že je to guru. Člověk by se snad i zasmál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom mě nefascinuje nic. Ti dva k sobě měli vždycky velmi blízko a výborně si rozumněli. Protože jsou si hodně podobní. Anathema se ale alespoň snažil s prudiči opravdu něco dělat, Azazel akorát házel klacky pod nohy místnosti FP, která s nimi bojovala a sám je u sebe měl nakvartýrované a krásně si notovali. Anathema má alespoň nějaké zásady, jinak je to ale stejný ješitný megaloman. Nyní mají "společného nepřítele" JiHa a tak se hrany obrušují. Protože JiH nedělal to, co Anathema chtěl, odmítnul Azazela několikrát zabanovat za pomluvy a rozesírání (byly oboustranné, takže by musel dát ban oběma). Neunesl to, že JiH mu oponoval a tak se urazil a odešel. Rozhodně nebyl nikým vyštván, prostě se defakto vyštval sám.

      Freya

      Vymazat
    2. Freyo, ty jsi ale opravdu falešná a pokrytecká potvora. Už je mi z tebe vážně zle. Za to, že jsme vám dva týdny hlídali místnost a všemožně vám pomáhali a podporovali vás, je tohle odměna?
      Ty, která jsi svými zapšklými příspěvky zaspamovala diskuzi naší bývalé místnosti, až se z toho člověku chtělo zvracet, jen proto, že musíš mít poslední slovo? (Tehdy jsem si řekla: "Nikdy bych si nemyslela, že mi bude Azazel sympatičtější než Freya.") Píšeš, jaký je teď na chat.cz klid - tak proč se zase pořád necháváš číst tady? Proč pořád musíš reagovat a hrát si na paní vševědoucí? Potřebuješ to pro pocit vlastní důležitosti, viď? Vůbec nevíš, jaká je pravda a opovažuješ se tu něco tvrdit a urážet Anathemu, který od začátku ten klid chtěl nastolit. Bojem proti prudičům.

      Tohle je pravda o odchodu naší místnosti:
      Po mém dvouhodinovém telefonátu s JiHem na konci srpna, jsem pochopila, že na serveru chat.cz se nikdy nic nezmění. Proti prudičům se výrazněji zasahovat nebude, franci i JiH mají prostě sluníčkářský přístup a navíc jsem se dozvěděla, že žádný další admin určen nebude. Já jsem Anathemovi řekla - jdeme jinam. On by to tam klidně ještě vydržel, ale protože útoky například Azazela proti nám a nájezdy prudičů jako byl Aleš, Jakub a další, do naší místnosti, byly pro mě už neúnosné, pro klid můj a všech lidí, kteří k nám patřili, Anathema řekl "jdeme". Záleží mu na nás a chtěl pro nás klid. A nejen pro nás, ale ve výsledku pro celý chat. Chtěli jsme žít reálný život a na chat chodit pokecat s kamarády. A přesně tak to teď máme.

      JiH, ten svým jednáním nyní dokázal, že mu jde o klid pouze jeho a jemu blízkých. Proč teď dal Azazelovi ban za takovou maličkost jako je nějaký komentář na diskuzi? Proč to neudělal už dávno? Protože je naprosto neobjektivní a až teď se to dotklo jeho a jeho oblíbených lidí, že? A taky protože nedokázal snést pocit, že Anathema má víc zkušeností, znalostí a že je mnohem lepší admin než on sám.

      Ano, všichni jsme viděli, co Azazel celou dobu vytvářel a co psal a publikoval. Ale od něj to aspoň člověk čekal. Kdežto JiH se tváří jako nejfundovanější a nejschopnější osoba a přitom se chová pouze jako nastrčená figurka, která nechce přijít o kormidlo. Opravdový klid tam mít nebudete, tomu nevěř. Nebo možná ano, protože si rozumíte s prudiči a je vám mezi nimi dobře.

      Buďte si, kde chcete, ale už nám jednou provždy dejte pokoj. Neotírejte se o nás pořád. Zapomeňte na nás, protože my na vás zapomeneme rádi. Falešné lidi jako jste vy, opravdu nepotřebujeme.

      Azazeli, mimochodem, víš proč JiH proti Freye nikdy nezasáhne? Protože on proti ženám a dívkám nezasahuje. Má pro ně slabost. Ať už se v minulosti jednalo o "Arélku", o které s ním sama Freya vedla několikahodinové rozhovory v místnosti, o "Fatálku" nebo nyní o DarkPower, prostě slečny u JiHa mají zastání. :)

      Tohle je moje naprosto poslední reakce na lidi z chat.cz. Svým jednáním jste udělali poslední tečku a mou pozornost si víc už nezasloužíte. Sbohem.

      A podepíšu se ráda!!!

      LichMedusa

      Vymazat
    3. Meduso chápu, že se Ti nelíbí pravda (že ti dva k sobě mají blízko), ale bohužel je to fakt. Dokazují to jak minulé společné aktivity na různých chatech, tak i to, že si nyní dopisují a dokonce posílají screeny, že Anathema najednou dodává Azazelovi "munici" pro jeho blog. Tady není o čem, všichni to vidí.
      Klidně budu za falešnou potvoru, je mi víceméně jedno, co si o mě myslíte, ale byly to Vaše aktivity na Vašem foru, které rozpoutaly ten shitstorm (a následně se zjistilo, že forum je bez správce) a byla jsem to já, kdo to chtěl řešit a nakonec vyřešil (JiH má práva na všechna fora). Ono propagovat konkurenční chat takovým způsobem, jako jste to dělali vy dva bylo samo o sobě na okamžité zabanování vás obou. Po svém odchodu jste za sebou zkrátka "pořádně práskli dveřmi" a to tak, že se mi to velmi nelíbilo a přehodnotila jsem vůči vám svůj postoj. Na tom není nic falešného, lidé prostě svoje názory někdy mění a ve světle nových událostí se taky dívají na lidi jinak.

      Freya

      Vymazat
    4. Ještě něco, to jak se tady opět vyjadřuješ k JiHovi a jeho "vztahu k ženám" je opět další pomluva a za tohle by vyběhnul jak se mnou, tak s tebou jakožto ženou, tak s kýmkoli jiným. Měla bys asi slyšet, co mi na tento postoj kdysi řekl, za rámeček by si to nikdo nedal. Já na něm na jednu stranu obdivuju to, kolik volného času je ochoten investovat tady do nespokojenosti některých uživatelů (včetně mě), protože ty několikahodinové rozhovory podle mě zdaleka nespadají do povinností admina. Je to těžký nadstandard, že je schopen a ochoten tomu tolik dávat. Ukazuje to na fakt, že to bere skutečně vážně a zodpověně. Jeho názory se nemusí každému líbit ale on ani není povinnen je stále dokola obhajovat a vysvětlovat. Neznám jiného admina, který by okonce hodinu telefonicky rozebíral něčí stížnosti. No váš vděk je mu velkou "odměnou".

      Vymazat
    5. Ono tohle je přesně ten důvod, proč jsem pak ani já sama toho admina už nechtěla. To, co se vyrojilo za lži, když jsem byla na dovolené a to, co opakovaně schytává JiH za svoje postoje, no děkuju pěkně ale s takovým materiálem já bych to nedělala ani kdyby mě franci za to platil a pochybuji, že se druhý takový "šílenec" najde.

      Freya

      Vymazat
    6. Z několika důvodů jsem přesvědčen, že příspěvek výše nepsala LichMedusa. Tipuji, že to byl možná Lich, stejně, jako bez jejího vědomí dal její soukromý screen šeptů Azazelovi ke zveřejnění. Autor asi neví, že že jsem s Medusou před pár dny měl delší telefonát a kromě situace kolem Azazela a jiného jsme si řekli a vysvětlili v přátelském duchu i výhody/nevýhody situace na obou chatech, i to, že každému je přáno být tam, kde mu to vyhovuje. Také mi sdělila další věci, které nebudu pitvat, ale které příspěvku neodpovídají.

      Kromě jiného, kdyby něco takového chtěla psát, tak by se mě zeptala (telefonicky, sms, nebo mailem), za co má Azazel ban a nevymýšlela by nepravdivé verze přesně ve stylu Licha a Azazela. Azazel nemá ban za nic, co by souviselo se mnou, nebo osobně s někým dalším na chatu. Má ban jen a pouze za to, že se snažil rozjet na chatu další rozhádanou diskusi ve stylu Temnoty a Chocholouška, která vadila (a oprávněně) právě i Meduse a Lichovi. Svou stížnost na mě nejen poslal francimu, na což má plné právo, jak jsem mu i potvrdil, ale začal ji umisťovat i na diskuse a snažil se rozjet další velkou hádku mezi uživateli, což je jeho dlouhodobá snaha. Na diskusi jsem jeho příspěvek smazal a následně uporoznil Azazela několikrát, včetně ujištění, že na stížnost nadřízenému adminovi má dle pravidel samozřejmě právo, ale aby nevyvolával hádky na diskusích. Diskuse Stížnosti byla v minulosti zrušena právě kvůli hádkám a je jasně řečeno, jakým způsobem se stížnosti podávají, aby zhodnocení proběhlo v klidu a objektivně. Vše mám samozřejmě podloženo screeny, včetně toho, jak Azazela upozorňuji, že mu dám ban, pokud bude pokračovat a aby se řídil pravidly při podávání stížností.

      Samozřejmě, každý má právo si vymyslet a psát co chce. Nevím, kdo je tedy autorem, ale zde je zřejmé, že vrána k vráně sedá. Je mi za vás trapně.

      JiH

      Vymazat
    7. Teď mám být jako ten opilec Kalousek, který 10x řekne, že už nevystoupí a stejně se o slovo přihlásí znovu?

      Ne, ale na toto holt reagovat musím, protože jinak byste udělali z Anathemy lháře a podvodníka.

      Jirko, psala jsem to já. Protože tady nenechám Tebe, Freyu a další házet Anathemu s Azazelem do jednoho pytle. Ten poslaný screen byl přehmat. Soukromou komunikaci Anathema poslat nikomu nechtěl. Měl to být screen skla, který se k Anathemovi dostal. Ale vy jste to okamžitě popsali jako cílenou přátelskou spolupráci a taky jste se nikdo nezeptali. Nechtěla jsem se k tomu vyjadřovat vůbec a chtěla jsem to už prostě hodit za hlavu a věnovat se jen svým povinnostem na SuperPokecu. Žel protože Freya si asi nikdy nedá pokoj, opravdu mě to už naštvalo.

      Freyo, to, co tady píšeš ty jsou taky pomluvy a tebou zkreslené domněnky. A tomu, že JiH velkodušně někomu hodinu něco vysvětluje do telefonu a my mu máme být vděční za jeho čas, tomu se opravdu jen směju. Protože si uvědom, že kdyby chat.cz fungoval administrátorsky správně, tak by nic takového nebylo potřeba.

      Neumím si představit, že by hlavní admin SP někomu potřeboval něco hodinu vysvětlovat. Proč by to taky dělal??? Jsou přesně daná pravidla, určitou autoritu propůjčil nižším adminům, kteří se chovají dle pokynů, schvalují registrace, smajlíky, fotky atd. Nikdo se proti ničemu nebouří, všichni znají svá práva i povinnosti, všechno funguje. Nikdo nikoho nepomlouvá. Když jsou online nižší admini, tak dva vyšší admini to nechávají na nich. To mají ale klid, co? Jakmile přijde prudič nebo spamer, dostane okamžitě ban a je to. Tohle je profesionální a důstojná úroveň fungování chatu. Ne na skle diskutovat s prudičem. Ne rozvíjet nekonečné odporné diskuze.

      Ale vy to někteří asi opravdu potřebujete, takže jak už jsem napsala. Vyhovuje vám to? Fajn. Buďte si tam a zapomeňte na nás. Ano, myslete si, jací jsme zlí a že vy jste ti nejlepší, mně už to je opravdu jedno. Teď už si napište, co chcete, já už to tu číst nebudu.

      Tečka.

      LichMedusa

      Vymazat
    8. Milá Meduso,

      dovol, abych uvedl na pravou míru pár Tvých velkých omylů a zkreslených informací:

      1) Náš telefonát. Mé stanovisko a rozhodnutí admina bylo již jasně dané a to jsem Ti v hovoru i jasně řekl. Protože provinění bylo sporné, byla jsi to Ty, která mě telefonicky zkoušela přesvědčit, abych stanovisko změnil. Já jsem Tobě - stěžovateli dal prostor, abys mi sdělila svůj názor a důvody, abys věděla, že jsem je vzal na zřetel. Také jsem Ti řekl důvody, proč jsem se tak rozhodl. Tomu se říká slušnost a objektivnost, kterou Ty, Azazel a Lich evidentně nemáte. Jako kamarádka jsi měla navíc akorát tu možnost se mnou hodinu mluvit osobně, ostatní by museli psát. A teď s odstupem souhlasím, že jsem se na Tebe měl vykašlat. Ale člověk prostě předem neví, že se z kamaráda stane podrazák, který poskytnutou nadstandardní pomoc překroutí a obrátí proti němu.

      2) Soukromý screen s šepty. Azazel sám uvedl screen, kde je cílená přátelská komunikace mezi Lichem a Azazelem zaznamenána. Lich mu jasně přátelsky a úsměvem předává soukromý screen s uvedenými šepty, které pocházely od Tebe. Není to tedy tak, že "my jsme okamžitě něco popsali jako", ale je to tak, že "Azazel svým screenem jednoznačně prokázal". A pokud chceš tvrdit, že Lich nevěděl, co na screenu je, po jeho zkušenostech se stížnostmi, screeny a elaboráty na chatech, děláš zbytečně hlupáka ze sebe, i všech zúčastněných.

      Zbytek asi nemá smysl řešit. Pokud vás baví tato křivácká hra, šíření nepravdivých informací, urážení ostatních nepravdivým osočováním, zjevně máte společnou zálibu a našli jste se, gratuluji. Takže souhlasím, my zůstaňte tam, kde jste a s těmito vlastnostmi Vám přeji hodně štěstí v osobním životě a vzájemné důvěře.

      JiH

      Vymazat
    9. Kdyby JIH stále něco velkodušně neomlouval, "nepřehlížel" a nevysvětloval, měl by především ban na půl roku Anathema a pak podle Tvých pravidel i Ty Meduso, protože když se někdo ohání tím, že ho někdo pomlouvá, ale zároveň šíří sám pomluvy o jistých choulostivých fotkách jedné uživatelky (což samo o sobě bylo na trestní oznámení a ona to velkoryse přešla). Ano kdyby všechny podle pravidel zabanoval a nedohadoval se s nikým telefonicky ani jinak, byl by klid a pořádek skutečně mnohem dříve. On má "bohužel" lidštější přístup a taky za to teď platí. To je právě ten jiný způsob vedení obou chatů. Tam by si Azazel skutečně neškrtl a tady si holt škrtal tak dlouho, až adminovi skutečně došla trpělivost. Pravda je, že by mě jako adminovi stačil jeden Anathemův výstup a nebo Azazelův a zabanovala bych OBA DVA. Ale takové řešení v souladu s pravidly by se asi mnoha lidem nelíbilo že? A to, že poslání toho screenu byl omyl, promiň, tomu neuvěří ani pětileté dítě. Prostor v minulé diskuzi k vysvětlení toho screenu byl, nevyužili jste ho.

      Freya

      Vymazat
    10. Žádné názory neměním, psal jsem guru Temnoty, což jistě byl, a své ovečky následně přesunul na SuperPokec, kde vytvořil místnost stejného názvu s popiskem "Lich Kingdom aneb Nemrtvá spravedlnost pro všechny!". Pravda, v posledním čase, a nebylo možné si toho nevšimnout, bylo jeho vůdcovství pod silným vlivem Medusy, nu jak už to i historicky bývá, ach ty ženy, že.. ovšemže.

      Pro Freya: O tomto tématu jsme již diskutovali, prudič je prudičem dle obecných kritérií pro prudiče, ne dle toho jak se chová ve Fajn Pokecu. A žádní prudiči v HX nakvartýrovaní nebyli, to je sprostá lež. Byl tam Jakub, kterému jsme chtěli dát, a to dokonce na 2x šanci, poté co jsme zjistili, že to s ním po dobrém nejde a je to marnost nad marnost, skončil na BL. Prudič a šikanizátor Angar je na BL a nebyl do místnosti vpouštěn. Stejně tak jako megaprudič všech chatů Jeff. Majk a monologické vyfetlo Žalud na BL. Všichni tito byli vyexpedováváni z místnosti okamžitě při vstupu. Dokonce se uvažovalo jeden čas o přidání feťáka a propagátora drog Sovy. Tudíž jací prudiči byli u nás nakvartýrovaní? Aleš v naší místnosti nic závadného v pozdějším čase neprováděl. Tudíž kdo jsou ti prudiči?!

      A když jsem výše zmiňoval dávnou dohodu s Firerem, tak musím říci, jak si dohody představuje Freya. A asi neřeknu nic nového. Pro Freyu vypadá dohoda takto "Přijmi všechno co chci já a dohodnem se, pokud ne, jdeš proti mně a házíš mi klacky pod nohy". A ještě bych požádal Freyu, ať tu laskavě nemluví za Anathemu. Neb se mi osobně nelíbilo, co se dělo na diskuzi Temnoty, pak jsem ho, jak už jsem zmińoval kontaktoval a dokonce mu navrhoval, že mu poskytnu prostor v Xglosách k vyjádření, s tím, že bych mu otiskl jeho vyjádření v rozsahu samostatné glosy bez jakýchkoliv mých komentářů či doplnění (i kdyby se tam objevila jakákoliv kritika mé osoby), tedy čistě jako jeho glosu. Nějaký čas se rozhodoval, jakým způsobem a zda se k celé věci vyjádří, včetně hlavního důvodu jeho odchodu z Chat.cz. Nakonec se rozhodl se tím již dál nezabývat a uzavřít tuto histoii. Já jsem to respektoval a vlastně i chápal. Každopádně jeho stručný závěr, který jsem již citoval byl jasný "Hlavním a v podstatě jediným důvodem byl JiH. END!".

      A jak vidím, než jsem se propracoval až sem, tak Medusa dala své prohlášení. Já toto oceňuji, ač jsem v něm sám pochopitelně kritizován. A s tou nákloností JiHa k něžnému pohlaví, tak to je známá věc, ono když jsem několikrát např. použil slovní obrat "jeho pravou rukou byla...", tak to vždy bylo ženského rodu. Ano, i obecně se JiH rád obklopuje ženskou společností, zatímco chlapská konkurence mu evidentně vadí, zvláště když jsou někteří v určitých věcech lepší a schopnější než on. Pak má tendence takové mužské jedince vytěsňovat, vyhánět, likvidovat.

      Vymazat
    11. Pro JiH: K bodu 2) Soukromý screen s šepty. Azazel sám uvedl screen, kde je cílená přátelská komunikace mezi Lichem a Azazelem zaznamenána. Lich mu jasně přátelsky a úsměvem předává soukromý screen s uvedenými šepty, které pocházely od Tebe. Není to tedy tak, že "my jsme okamžitě něco popsali jako", ale je to tak, že "Azazel svým screenem jednoznačně prokázal". A pokud chceš tvrdit, že Lich nevěděl, co na screenu je, po jeho zkušenostech se stížnostmi, screeny a elaboráty na chatech, děláš zbytečně hlupáka ze sebe, i všech zúčastněných.

      ------------------------------------

      Žádná přátelská komunikace neproběhla (na skrýnu je krom poslaného odkazu vše ostatní začerněné). Já jsem se zajímal o věci kolem té šíleně zaneřáděné diskuze Temnoty a další souvislosti a též jsem Anathemu informoval o krocích chystaných s ustálením místnosti Temnota a darkpower. Jen jsme si vzájemně sdělovali některé informace a stanoviska. RA JiH tu vytváří své vlastní fantazie, fabulace a lži, jelikož mu zřejmě už dochází argumentační dech. To, že se spolu lidé baví a komunikují některé záležitosti neznamená, že se u toho musí držet v přátelském objetí.

      Vymazat
    12. A pak, kdo je tu ješitný megaloman :D , že...kdo neustále chce mít poslední slovo a kdo prostě potřebuje ty trollery a jiné poloprudiče mít u sebe a kdo se v tom "Moderním klidu" ve FP potažmo karikatuře na chat a bez spamování jak zdejšího hnoje upgradovaný na ještě větší hnuj, tak FP pseudodiskuzí, které až na vyjimky jsou téměř všechny jen o trolení vyžívá. TEČKA!
      Nechtěl jsem a každý to ví po našem odchodu, který popsala a to je PRAVDA, ne ty vaše pseudodohady a drby, kterými si oblažujete kafrání v místnosti, když nemáte s prudiči jiné téma, bavíte viz výše LichMedusa. Ušetřila mi tím práci, na opravdu zhnusenou odpověď, kdy jsem skutečně na nic poté nechtěl nikde reagovat a také, až když to jinak už nejde, ani nereagoval. Je mi jedno, komu a s kým si vzájemně lezete do řitě nyní, i koho posloucháte jako "osvědčené pravdy" lidí, kteří o daných věcech buď nevědí vůbec nic, nebo jen překrucují útržky. Jelikož se mne na dané věci nikdo nezeptal přímo, krom paradoxně Azazela, tak ten tu odpověď prostě nemohl vědět a vězte, že Azazel by byl jinak ten poslední, komu bych takové informace podával, ale i jemu ano bych je podal. Jsem prostě takový. Takže k osvětlení těch polosračkoidních lží tady jsem nucen zhnuseně a NAPOSLEDY reagovat a to na místě, které navíc nesnáším, takže ano, jsem velmi naštvaný.
      Pro Freyu
      K Azazelovi jsem neměl krom prvních dvou měsíců na Xku, kdy jsem ho v podstatě neznal blízko NIKDY!!! A pochybuji, že někdy budu mít, neb narozdíl od tebe já své názory téměř nikdy neměním, neb jak jsi výše poznamenala, jsem zásadový. To ovšem neznamená, že s takovými lidmi nedokáži při věcech, kteří jsou pro dobro více lidí, nebo prostě pro větší věc, která k němu může dospět nějak spolupracovat. Po tom, co o mne a naší místnosti lhal na Xku či překrucoval fakta o naší místnosti Čajovna, kde byl klid a pohoda stejně jako v naší místnosti PT na chatu a nyní na superpokecu dodnes, jsem mu neb jsem od počátku věděl, když přišel s jiným nickem a já ho poznal navrhnul, aby se vykašlal na nějaké hovadiny a pomluvy a společně jsme zlikvidovali všelijaké wowary, alese a další tapetáře a notorické prudiče včetně happyny a to bezezbytku a i on ví, že se mi to nakonec a vědí to i prudiči, ano, proto se mne tolik bojí nakonec se společnou prácí tamních adminů bezezbytku povedlo. Ono něco jiného je mít k sobě nějak blízko, což v tomto případě není pravda ani vzdáleně, a něco jiného je dokázat spolu, pokud to jde se tak nějak tolerovat, nebo alespoň ignorovat, či na některých věcech spolupracovat, pokud je to v rámci dobré věci. To je celé. viz dále, neb jsou limitované přízpěvky.
      LichKingAnathema

      Vymazat
    13. Z viz výše od LichMedůzy naopak vyplývá, že ne, nejsem ješitný, jsem případně zdravěji občas egoistický jako ostatně každý, neb jinak bych naopak na tom vašem chatu zůstal, a děsně by mne bavilo tam drbat, pomlouvat a mlít hnoje s prudiči na diskuzích (ten tvůj shitstorm s Albertem, byl na BAN a na smazání vás obou kdekoliv jinde a tady jsi se předvedla naprosto tak, že je naopak každému jasné, že ty trolloval s těmi prudiči nejen potřebuješ, ale ještě je i podporuješ, neb vzpomeňte, když jste ty vaše hovadiny vždy rozjeli na FP, byl jsem to já, který říkal, abyste se na to vykašlali a nepodporovali spamem prudiče) případně kraviny v místnosti, neb by mi ani nic jiného nezbývalo, neb JiH prostě naprosto podle zkušenosti věci buď...jako přehlížel, nevšimnul si, odváděl věci jinam, až pod strašným tlakem někdy možná něco opožděně udělal, aby mohl mít dále opět plnou hubu keců, proč dál nic nedělat, tudíž dávat jen fakta k tomu, že je jako admin naprosto neschopný, infantilní, neobjektivní a nejlépe(což by bylo skutečně nejlepší) nic nedělající. Tento člověk, který v podstatě neumí ani ty chabé nástroje, které tento "MODERNÍ" a zde použiji komentář dvou adminů ze dvou jiných chatů...tohle je snad cosi, na čem začínali chaty před 20 ti lety, to snad ani není možný, taková amatérská nefunkční karikatura...má a to ještě polofunkční, ten, který viz dnešní příspěvek Nstorma v podstatě ani neví, na co se dotyčný vůbec ptá, neb tomu prostě vůbec nerozumí, ten, který ano by bylo naprosto nejlepší pro ten chat, aby nedělal raději vůbec NIC!!! A raději se ani nevyjadřoval, neb co slovo, to perla a pro smích je skutečně všem, ten který po napadnutí takovým osobním způsobem Azazela Medusy a Nstorma nereagoval a raději jí dvě hodiny vysvětloval plky, proč je lepší nic nedělat, nic nikde neřešit atd, ale když se jednalo v mnohem menší míře o něm, nebo o jeho favoritky okamžitě zakročil. Ten, který se vyjadřoval o superpokecu takovými hlody, jako že ho řídí robot 24h a je jako Kim Chong Un a je to chat, kde prudiči vyhráli, čemu se snad dalo v prvním momentě totálně smát, než člověk pochopil, že to snad myslí vážně a je tím naprosto tragický, neb je to přesně obráceně a lidi tam skutečně klid mají, prudiči nejsou a baví se normálně, což jsem na chatu.cz v podstatě krom lidí v naší místnosti ani nezažil!!! A to toho klidu využil nakonec i sám JiH a za odměnu ten klid nechtěl ani podpořita dopadlo to jak dopadlo, tak tento člověk, který si ufňukaně hned stěžoval jinde na chatech, neb neobhájil ani svou vlastní neschopnhost a dodnes!!!! Nesmazal vámi i jím zaspamované totálně naše bývalé slušné a kulturní forum (tolik k tomu, že má nějaké práva na to něco mazat a stejně to nedělá a naopak to ještě více shodil přejmenováním diskuze, jak vypadá dodnes, aby ještě více shodil bývalé slušné přispivatele) , prostě tato osoba nestojí vůbec za to ji kdekoliv jí nějak obhajovat a už vůbec jí litovat a už totálně vůbec se jí snažit jako chápat. Díky takovým lidem, se v předválečném období tímto přístupem přesně bez boje a bez ničeho dostal k moci Hitler a jak to dopadlo a to jen proto, že si hlavní představitel naprosto naivně myslel, že vše vyřeší nějakými sluníčkářskými metodami a důvěrou v nějaké pseudospojence. Dále, po našem odchodu jsme za sebou vůbec nepráskli dveřmi, ale naopak!!!! jsme celkem v klidu odešli, a že jsme těmi dveřmi prásknout hodně chtěli, ale nestojíte a nestáli jste nám nakonec za to až do té doby, než jsi nám v podstatě TY!!! zasvinila společně s dalšími prudiči diskuzi, že jsem až já namýchle odpověděl tam tak, abyste se probrali a nechali toho, tak do té doby JÁ, jsem si událostí tam naprosto nevšímal a tudíž dveřmi nikde nepráskal. Místo toho jsem definitivně smazal svůj účet a nechci s takovým odpadem, neb to nemohu pojmenovat ani vzdáleně normálním chatem nic společného!
      LichKingAnathema (část2)

      Vymazat
    14. Asi zapomínáš, že jsem se v té místnosti občas nacházela a ten bordel jsem viděla na vlastní oči. Ano aleš určitě není prudič, však si zakládal denně pouhých 50 nicků k tapetování a pruzení a pod některými chodil i do HX (kromě toho oficiálního nicku). On vlastně na chatu nic závadného nedělal, tak to jo :D. Diskuze o tapetářích, kterou jsme založila proto, aby s tím admin něco dělal, se zvrhla v napadání lidí z místnosti FP, ačkoli na Azazelův názor jak krizovou situaci řešit se nikdo neptal, musel se do nás vehementně opírat. Nebyla to vůbec jeho věc, jeho problém. Stejně jako nejsou jeho problém moje osobní vztahy s kýmkoli. Ta diskuze se ho vůbec netýkala a on z ní udělal frašku. Naštěstí i přesto se situace vyřešila k naší spokojenosti. Což nevím proč někoho žere, že místnost FP má konečně klid. Ano byl to náš problém, my jsme ho chtěli řešit a někteří jedinci prostě museli kecat do toho, do čeho jim nic není a co se jich netýká. Svými návrhy řešení jsme nikoho neomezovali a ani nepoškozovali, jen jsme se poté museli bránit. Dodnes jsme nepochopila, co na našich návrzích na omezení tapetářů a prudičů bylo natolik závadného, že se proti nim bylo potřeba vymezit. Nejspíš by se nic nenašlo, co by mohlo fakticky někomu vadit, prostě šlo jen o to oponovat a zviditelnit se, "kopnout si" a vyzdvihnout tak sám sebe. Protože komu normálnímu by mohlo vadit, že navrhujeme řešení proti tapetářům, která mají nějaká zavedena všechny chaty, protože tapetáři prostě čas o času někde řádí. A že se to týkalo konkrétně nás a "ne celého chatu" je sice pravda, ale to na potřebnosti zavedení takových preventivních opatření vůbec nic nemění. Byly to zbytečné útoky a nic víc.

      Freya

      Vymazat
    15. Anathemo, zase jsi úplně mimo. JiH nepřejmenoval diskuzi na "pro Chocholouška", to udělal franci a taky franci sám řekl JiHovi aby tam nic nemazal. Pokud tak strašně moc vadila moje "debata" s albertem, proč mi ani jeden z vás nenapsal a nic neřekl. Až vzápětí jsi nasraně cosi psal do místnosti. JiH tehdy na diskuze neměl práva, nemohl to smazat (ta dostal až později), já sama jsem ho o to žádala aby se to vyřešilo (bohužel franci to vyřešil pak takto). Já osobně to, že s někým vedu i delší debatu nepovažuju za tak strašný prohřešek a ani za problém. Drakonická pravidla taky nejsou můj styl (ano podle toho vypadá i místnost, ale lidé se tam vracejí a chodí tam rádi). Každý máme nějaký svůj způsob. Já neměla nic proti tomu aby se diskuze pak smazala, i kdybych přišla o karmu díky tomu, když jsem se dozvěděla jak moc vám to vadí. Spíš mě překvapilo, že se tím vůbec ještě zabýváte, když už jste odstěhovaní někde jinde. Ale to by nebyl Azazel, aby to hned nevyklopil, to je jasné. Zpětně se tedy omlouvám za plevelení diskuze pokud je to považováno za takový prohřešek (pro mě malicherný). Každý to holt vnímá jinak. Mohli jsme si to ale vysvětlit i v klidu.

      Freya

      Vymazat
    16. jelikož třetí poslední a trochu odlehčující část se mi ztratila v překladu, například odpověď na trapnou JiHovu věc, že všichni jsme LICH... :D (fakt trapák k pohledání) to mne fakt pobavilo, tak dodatek udělám poslední zítra a odpovím i tedy na Azazelův příspěspěvek, terý jsem přečetl jen úvodní věty a pobavili mne, takže zítra se k tomu naposledy vyjádřím a konec, dál mne ty vaše věci nezajímají a případné reakce jsou vaše věc a užijte si je. END!!!
      LichKingAnathema
      P.S.: ano..spamovat s hovadama, nestojhící za pů slova, notorickými prudiči je malicherné (nicméně pro některé vyloženě nutné, že? :D...fakov bych blil. END!)

      Vymazat
    17. Pro Freya: Žádný bordel v místnosti HX za aktivní přítomnosti SSek nikdy nebyl, to je jen další tvá lež. Naopak, věci, které byly možné a přípustné v Pokecu jsme my v Hraběti nepřipouštěli. Řešili jsme věci rázně a nekompromisně, nikdy jsme nebrali v potaz návštěvnost, nikdy jsme nepoužívali zbytečné a různě nefunkční mute ale rovnou kickovali (Můj postoj k tomuto je známý, proč lejno nechávat v místnoti a překrýt ho novinami aby zapáchalo dál, my jsme lejna vyexpedovávali). Aleš byl a je prudič, znám ho daleko nejdéle z vás všech, vždycky jsem každému říkal, že je prudič, psal jsem to též na diskuzích. Opět tu lživě podsouváš něco, co jsem nepsal, říkal jsem, že pokud nedělal nepořádek v naší místnosti, pak tam běžně zůstával, opravdu nebudu vyhazovat někoho z Hraběte, protože dělá bordel v jiné místnosti nebo proto, že ho jakási Freya nemá ráda. A mimochodem, ty prudiče, které máme i my stále na BL, tak ty máš, milá Freyo, nakvartýrované ve své místnosti. Tvé dva příspěvky tohoto se týkající jsou jen snůžka lží a podsouvání něčeho, co mnou nebylo nikdy vysloveno. A tím to zakončím, protože to co vy tady v této diskuzi předvádíte s JiHem za lži, trapnosti a ubohosti, to je upravdu neskutečné.

      Vymazat

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)
XGLOSY

Mohlo by Vás zajímat

Co měsíc dal - Únor 2024

Autorská práva a plagiátorství: Anathema se na Chatujme chlubí cizím peřím! Skandál!

Kde zakotví lidé z Lidé.cz?

AGI do pěti let - Počítače budou myslet jako lidé

Svoboda projevu - Nominuj na ceny a anticeny ve čtyřech kategoriích

Bard se přejmenoval na Gemini

Diskuzní fóra vs sociální sítě

Notesoo končí - Česká sociální síť bez cenzury po 8 měsících zhasne

Jak jsem zvládnul Digitální Garáž od Googlu.

Co měsíc dal - Leden 2024