Jestliže svoboda slova vůbec něco znamená, potom je to právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet (George Orwell)

Nahlašování závadných příspěvků v diskuzích. Amatérismus nebo dělání vln?


Tak nějak mě už přestávají bavit amatérské výroky a počiny některých jedinců a hlášky, které jsou naprosto zcestné neumětelské a nebo záměrně vyhrocené. Ve včerejších pozdně nočních hodinách jsem objevil na diskuzi místnosti Fajn pokec závadný příspěvek, v tu dobu nikdo ze správců, byla už opravdu pokročilá hodina, nebyl přítomen a tak jsem k nahlášení příspěvku použil vzkazník a obeslal upozornění všem správcům dané diskuze.


Zdroj: Vzkazník Anděla Azazela na Chat.cz



Jaké bylo ovšem mé nemilé překvapení u dvou správců, Freyi s manželem, když jsem se ve vzkazech dozvěděl, že otravuji a spamuji. Jediný Firer jako správce byl zpětným vzkazem slušný a dá se říci profesionální. Od nikoho jsem samozřejmě odpověď nežádal, jen jsem si splnil dle mého nejlepšího vědomí a svědomí svojí oznamovací povinnost, tak jak jsem byl zvyklý na jiných službách a jak je na jiných chatech či diskuzích běžné. Toto celé, jsem i následně osvětlil jedinému solidně se chovajícímu a k věci přistupujícímu správci Firerovi.


Zdroj: Vzkazník Anděla Azazela na Chat.cz



Dalších překvapení jsem se dočkal na diskuzi zmiňované místnosti, kde jsem se k této situaci dočetl pro mne neuvěřitelných výroků a zahlédl čirý amatérismus. Jako by ti jedinci snad v minulosti nepůsobili na jiných chatech či chatu a neznali a nevěděli jak to chodí. Vymýšlejí nějaké totálně amatérské přístupy a řešení a dokonce opět nazývají běžný postupu spamováním. Dokud se budou vymýšlet, s prominutím, kraviny a věci které nikde tak nefungují, pak se náš milý chat.cz jen stěží někam posune, chat a diskuze jsou tu již desítky let, fungování a postupy jsou již ověřeny, stačí si jen vybrat a ty vhodné převzít. Každopádně nemíním už trpět výlevy a nesmyslná prohlášení některých jedinců, kteří po mém běžném postupu mě nazývají spamerem. V blízké době se budu snažit naformulovat komplexní návrh na fungování diskuzí, který hodlám uveřejnit na fóru Náměty a připomínky.

Anděl Azazel

Komentáře

Mohlo by Vás zajímat

Legendární bezplatný webhosting Sweb.cz v listopadu Seznam ukončí

Policie jako největší Úřední slídil - Ceny Velkého bratra

Šťastná sedmička - Blogu Xglosy je sedm

Notesoo - Spadla klec. Definitivní konec české sociální sítě

Svoboda projevu - Nominuj na ceny a anticeny ve čtyřech kategoriích

Co měsíc dal - Březen 2024

Katalog blogů a dámský klub - Klub blogerů

Čtyři roky na Twitteru

Jak jsem zvládnul Digitální Garáž od Googlu.

Kde zakotví lidé z Lidé.cz?